30 Mart 2010 Salı

İznik'ten ..

Geçen hafta sonu gittiğim İznik ve çevresini turlarken (İznik-Orhangazi yolunda)bu yeri tesadüfe yoldan geçerken gördüm yavaşlayıp durdum ve aldım makina mı elime.Burası bir sulama kanalı sanırsam çünkü burada görünmüyor ama benim durduğum tarafta büyük bir kapak vardı .

         

Terkedilmiş gibi duran küçük kayık ..

 
Sulama kanallarından akan sular yolun (anayol) kenarında akıp duruyordu belkide özellikle yapılmış ta olabilir emin değilim.

Toplam da üç şelale vardı bu da ikincisi ..

  

siyah-beyaz olarak çekilmiş bir kare..

Arka plan da iznik gölü ve kanalın gölle birleştiği noktada sazlar .Burasının sağı ve solu olduğu gibi sazlık bir yerdi.

   
Benim en sadık ve vefakar yol arkadaşım motorum :))
Aslında bu fotografları tek tek yayınlamayı düşünüyordum fakat sonra vazgeçtim, dedim ki; gezi günlüğünden bir sayfa gibi olsun ..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder