3 Ocak 2016 Pazar

2016

           Yeni yıla merhaba dediğimiz bu günlerde geçen yıl olduğu gibi bu yılda yılbaşı, karlı geçmekte..Yeni yılın ilk yayınını bende kar / kış fotoğrafları yükleyerek yapmayı düşündüm.

           Sanırım; sosyal ağlar çıktığından beri bloglara eskisi kadar ilgi kalmadı. (Bilmem belki de ben öyle düşünüyorum.) Ben de daha çok fotoğraf sitelerine yöneldiğim den dolayı eskisi gibi buraya sık aralıklarla yüklemeler yapmıyorum.Son yüklediğim fotoğraflara bakıyorum da 5 ay olmuş bile.

           Evet, 2016 da herkesin dilediği dileğe sahip olmasını temenni ediyorum.Yıldızları bol bir yıl geçirin.

Sevgiler ..


                                                        

                                               http://www.panoramio.com/photo/126926530


1 yorum:

  1. 2016 sana şans, sevgi ve sağlıkla birlikte tüm düşlerini getirsin sevgili Selçuk. Fotoğrafların çok güzel..
    Kutlarım.
    Nesrin Türedi...

    YanıtlaSil